Ett riktigt slavgöra.

Nu var jag allt lite fyndig där tycker jag. Jag har mina ljusa stunder. Skolarbete och åter skolarbete, det känns som om det är det ända jag gör nu för tiden. Sitter här och degar framför skärmen, somsagt ett riktigt slavgöra. Känner som om mina skinkor snart skall domna bort av alla inaktiva aktiviteter bestående av lite klickande på ett tangentbord. Fast om man skall se det från den ljusa sidan så får jag jättemycket motion i fingararna, då på det viset är det iallafall något som håller sig i trimm. *host. host*

Efter att varit upp långt in på natten igår, rabblandes en massa HTML.koder så kom jag säng. Jag tror nästa att jag sov och drömmde i HTML, eller i den lite mer avancerade formen JAVA-script. Hihi, vad nördig jag känner mig när jag rabblar i alla dessa termer, LOL !

Nej nu måste jag fortsätta med mitt slavarbete, så att jag kan lämna in det på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0