Lugnet efter stormen!

YES, nu är äntligen min blogg layout färdig. Det tog mig hur lång tid som hälst att bli färdig, stängde nog inte av fören vid 2 två igår, eller rättare sagt idag. Ganska nöjd faktiskt, vad tycker ni? Jag lyckades tämja koderna, och nu har lugnet lagt sig igen.

Ny dag nya möjligheter som man brukar säga, snart bär det av till skolans panikartade värld. nja så hemskt är det kanske inte, jag har mycket att göra. Det här är ju sista terminen, så den 5 juni tar jag STUDENTEN ! Det kommer bli så otroligt skönt. Sedan efter det väntar en hel sommar med camping forsränning och endlösa dagar med min älskling. Det kan inte bli bättre, eller hur?!

Nej nu väntar duschen på att jag skall komma på visit. Detta gör sig påminnt av det otroligt feta och stripipiga hår som hänger från mitt huvud. Haha, en riktig liten slusk, skulle jag påstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0