Kan det bli bättre?!

Sovmorgon är som ljuv musik i mina öron, bara kunna ligga kvar i sängen och mysa. Men efter en stunds dagdrömmeri är det dags att komma tillbaka till verkligheten igen. Från täckets varma, mjuka yta till det kalla och hårda golvet. I förebyggande syfte borde jag på min 19 år här på jorden lärt mig att hantera denna situation, men jag tycker att det är lika obehagligt varje gång.

Sängen skulle jag säga är min största hobby, för den är så otroligt mångsidig man har aldrig tråkigt i en säng. Jo det finns ju undantag men för det mesta är det bara trivsamma upplevelser. Jag tror att jag nu på senare år har lärt mig att uppskatta sängen mer, eller så är det för att jag börjar bli gammal och inte orkar gör nått annat än och ligga på sängen.

Som stor tv konsument som jag är så är sängen helt oumbärlig, den tillåter fullständig frihet när det kommer till olika sittställningar. Upp och ned, på sidan, på magen, på ryggen, allt är möjligt. Detta ger en möjlighet till ett väldigt mångsidigt tv-tittande, och jag lovar att det blir lite roligare om man testar på nya sittställningar under varje paus.

Det finns bara ett problem med hela den här grejen, och det är att sängen ser ut som ett slagfält efteråt lakan, täcken, kuddar och madrasser i en enda röra.

MEN jag tycker att det är värt det. Eftersom tv-tittande blir så mycket mer spännande. Man kan nästan säga att jag kommit på något helt nytt och revolutionerande inom tv-tittande. Har ni något förslag vad man skulle kunna kalla denna nya form?


Over and out // Julia
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0