Student, Smögen och Cykel-roadtripp till Köpenhamn.

iihh, bara två dagar kvar till studenten nu. Längtar nått så enormt. Men det är fortfarande mycket kvar att fixa. Ska göra kolahalsband istället för att ge rosor. tyckte att det var lite roligare, eftersom de inte vissnar. Sen skall jag städa huset, inklusive mitt rum som ser ut som ett bombnedslag som vanligt. Jag fattar inte riktigt varför jag inte kan hålla ordning för mitt rum är inte särskillt stort. Vet inte riktigt var jag skall börja, men jag kan ju alltid börja med sängen, det är ju alltid nått.

Till studenten har jag och några kompisar fixat en cabb som vi ska åka i, den är gråblå om jag kommer ihåg rätt. Senare på kvällen så ska jag och några till in till Gbg (Göteborg för er som inte vet det) och festa. Det skall bli hur kul som helst, och sen till helgen ska vi upp till Smögen. Så det kommer vara fullt upp nu framöver.

Sen på måndag så blir det kanske en cykel-roadtripp till Köpenhamn, det är sjukt långt men jag ska klara det. Men jag återkommer med mer detaljer senare.

Kommentarer
Postat av: Kim Von J

fin blogg!

Gillar du Mode, Vadag, skvaller om kändisar och party bilder isf borde du läsa min blogg..

Kram Kim

2008-06-03 @ 13:33:23
URL: http://KimJ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0