Home Sweet home.

Borta bra men hemma bäst säger man. Nu efter 4 hektiska dagar i Belgien är det skönt att vara hemma. Fast gud vad kul vi hade. Trotts att vi inte var säskillt guldkantade så gjorde vi allafall bra ifrån oss i de klasser som vi ställde upp i.
Maten var kass, och jag brukar inte vara så kräsen utav mig men det här var katastof. Många glada människor fanns det överallt så jag och Gabbe hade det jättekul och var ute och festade och dansade hela lördag kväll. Helt otroligt att det finns så många sköna människor. :) Tack för en jättetrevlig helg! och nästa lördag blir det växsjö, det skall bli kul.
 
Nu skal jag sätta mig med skolarbete, så vi får se om lägger i ett inlägg till lite senare.
//Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0