XHTML-tonåringen

Hur ska jag få allting att fungera som jag vill? Kodning har sitt egna lilla komplicerade liv, som varken jag eller andrar förstår oss på i olika situationer. ibland uppför sig taggarna som snälla så barn som sitter och leker i sandlådan utan att göra väsen ifrån sig. men för det mesta uppför de sig som trotsiga tonåringar som gör allt för att sätta sig på tvären. Därför krävs det att man han mängder utav tålamod för att kunna ställa allting till rätta. Vilket jag inte alltid har. En riktig kamp utspelas för att jag ska får det som jag vill.Men det är inte alltid det blir som jag tänkt mig ändå. WYSIRWYGOGD = what you se is roufly what you get on a god day: är ett uttryck som har myntats pågrund utav att det blir aldrig som man tänkt sig, intens när man har en bra dag. hmm. får se som jag någonsinn lyckas bemästra denna trotsiga xhtml-tonåringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0