Är jag galen?

Nu är klockan runt kvart över nio och jag ska snart iväg till gymmet. Förundrar mig själv lite faktiskt. Skolan börjar inte fören 13.15 och slutar 16 så då blir det inte så mycket tid över till träning. har fortfarande träningsvärk i magen sedan i måndags, men det brukar lösa upp sig när man kommit igång. Igår kväll så var jag inne på Friskis och svettis hemsida, där det stod om något jag inte kunde mostå, det ska hållas ett friskis triatlon, vilket jag hade tänkt vara med på. Det är först 40 min jympa, sedan 1 mil cykling och sist 5 km jogg. Jag kommer vara helt död efteråt, men jag tror att det kommer bli kul :D Någon  mer galen som kanske vill joina mig ? det kostar ioförsig 100 spänn, men det kan det ibland vara värt för lite smärta. :P




Kommentarer
Postat av: Frida Nelhans dig08

Herregud du är tossig.

2009-04-15 @ 11:48:36
URL: http://tor.ei.hv.se/~dig08030/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0