Kör .vs. Hemtentafråga

Nu har jag äntligen läst färdigt de kapitlen som vi skulle läsa. Intessant men jag hade lite svårt att koncentera mig, satt nästan och somna. Är fortfarande kvar i skolan, så det går ju inte direkt att lägga sig och slumra i nått hörn en stund. Så sen när jag kommer hem blir det att skriva, skriva. Fattar inte varför det blir så att jag gör allt i sista sekunden. Måste bli ändring på det. Men jag kan ändå förstå mig själv som vill ligga och slappa en stund på kvällen istället för att sitta med näsan i en bok.

Så snart bär det iväg till kören, fast det blir bara halva tiden av den idag, för jag känner att jag måste hem och skriva. Eftersom våra körledare är i London denna veckan blir det bara damkör idag, herrarna fick ta ledigt. Men jag tror att det kommer blir bra, för vi har ju många duktiga förmågor. Nu ska jag gå och släppa loss cykeln och sedan bär det av :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0