Dagen D

Idag gäller det efter hela denna långa tid av kodning och frustation. Idag är det redovisning. Projektarbetet som vi har jobbat med under många veckor nu. Är lite smått illamående av tanken, för jag är inte helt nöjd med vad vi har åstakommat. jag tror att vi hade kunnat gjort mycket bättre om vi hade strukturerat upp oss bättre. Men nu ska  jag inte sitta jär och gnälla. Det finns inget jag kan göra nu, måste bara komma på en "killer" motivering på redovisningen sen.

Han skriva färdigt min portfoliorapport nu på morgonen, fick gå upp vid sju för den skulle vara inne nu klockan 9. Lämnade in den 09.01. haha. Jag hade på nått sett förträngt att vi var tvugna att skriva individuella rapporter såsom grupp. Så så stämningen var lätt kaotiskhär igår. Men nu ska jag se till att jag lugnar ned mig, för det kommer jag behöva.

Tänkta att jag kunde lägga upp några print screens på min hesida så ni kan se hur den ser ut, eftersom jag inte får in den på serven.

Hemsida

Detta är det som jag har gjort under några månader av tålamods krävande kodning. Detta är tragsikt npg min tredje, eftersom jag har shabblat bort den två gånger innan pågrund av små patetiska fel jag gjorde. Men förengångs skull känner jag mig faktiskt nöjd över vad jag har gjort. Så tummen upp för mig!

Ska inte vara i skolan fören klockan 11. Så nu skall jag sätta mig och mysa framför tv:n och njuta av snön som faller utanför. Väldigt vackert. Men jag får bylsa på mig ordentligt när jag går ut sedan, kommer se ut som en tvättäkta michellingubbe :D

//Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0