Nu är det över...

Nästan...

Igår hade vi vår slutgiltliga redovining av vårt grupparbete och idag på portfolion. Det är så skönt att alla denna kodningen är över. Iallafall för den här gången. Behöver inte tänka på den förens på måndag då vi ska göra lite kompleteringar på vårt grupparbete, men mer än så blir det inte.

Sitter hemma i stenungsund nu, skönt att vara hemma igen. Fast såklart saknar jag Trollhättan där allt jag har kärt finns. Han ville inte följa med ned den här gången, så jag fick snällt sätta mig på tåget och bussen själv. Träffade en helskön gubbe på bussen mellan Göteborg och Stenungsund, Kenneth hette han. Han kunde väl varit runt 35-45 eller tilloch med äldre, svårt att avgöra en persons ålder. Vi pratade vitt och brett om olika saker och han kom fram till att hans favorit film är ensamma hemma, med den blonde lilla killen. Ska inte en försöka ge mig in på att försöka stava hans namn. Enligt Kenneth finns det tre stycken filmer och han rekomenderade 3, för den tyckte han var bäst. Men han var jättetrevlig även om han verkade vara lite bakom flötet. Men vem är jag att dömma, kan ju själv ha en skruv lös ibland.

Imorgon bär det av på lotta möte, längesedan jag var med på ett möte eftersom skolan tar så mycket tid. Lottakåren är en del av försvarsmaktens frivilligorganisationer, lägger upp en länk här om någon är intresserad om att få veta mer. www.svenskalottakaren.se

Ska upp tidigt imorgon, för mötet börjar kl 11 och jag blir hämtad halv, så nu ska jag dra min till kojs. Godnatt och sov så gott, det ska jag göra iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han kenneth har jag också suttit bredvid på bussen några gånger. han e ju asläskig:O

2009-01-13 @ 18:07:05
URL: http://regnspeglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0