Uppe igen!

Satt uppe nästa hela natten med en ny design och så syns den inte, typiskt. Men det är ju sådant här mitt liv har bestått av de senaste veckorna. Html kodning upp över öronen, så det ska bli skönt att få lämna in skiten imorgon och få börja på ljudkursen.

Ute skiner solen och himlen är helt blå, kanske skulle ta och gå ut en stund sedan, hoppas jag iallafall. Har lovat att hjälpa en kompis med hennes hemsida med, så vi kommer nog sitta här tills det är mörkt. Sen kommer jag vara för trött för att göra någonting. Måste pallra mig till gymmet med, *pust* om jag hinner.

Som ni kanske vet, ni som har varit inne här någongång ibland, så är jag inte jättebra på att uppdatera. Men jag ska göra ett försök igen, och förhoppningsvis kunna ge er intressanta saker om mitt liv.

None

Ska hem till helgen och funderar på om jag skall ta med mig mina pappiljotter upp hit. Hade varit kul att ha lockigt hår någongång ibland. Men först ska jag se till att få en klipptid och fräscha till mig, mitt hår ser ut som en höstack just nu.

Nu får jag återgå till slavgörat, kodningen piskar mig hårt på ryggen :P
//over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0