Dagens "Bildgalleri!"

Efter att ha spenderat en mycket härlig dag ute hos min underbara farmor, så sitter jag här nu och går igenom dagens fångster. Det är konstigt att efter två timmar i skogen ha producerat majoriteten halvkassa bilder. Men vi upptäckte framåt slutet av vår promenad finnesen med polaridfiltret, som niclas fick i fördelsedags present. Genom att snurra på det kan man göra bilderna mycket mer färgrika, helt otroligt vilken skillnad detta blir på bilderna.



Det är så otroligt vackert ute på orust där farmor bor, skulle gärna vilja vara där ute på heltid ibland, men det är en anningens isolerat där ute. Fast lite sällskap fick vi på vår vandring, skogen är full utav djur.


Var tvungen att ta en bild på snigeln för att den är så äcklig.

Groda som hoppade upp mitt framför mig, så söt.

Det står ett rådjur där borta och är så fin men det syns somdagt inte på bilden.

Niclas var glad som vanligt, och så hade vi med milou som älskar att gå i skogen.

Idag blir det att planera inför midsommar, ska träffa min kompis Annelie snart så ska vi skriva inköpslista m.m. Hoppas att alla ni där ute får en trevlig midsommar. Många kramar.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Uuuh, snigeln är inget fräsch alls. Slemmig!

2009-06-29 @ 18:04:21
Postat av: Linn

Isolerat? haha. jo det kan man säga, men tänk på mig som bor här varje dag ;)

2009-07-06 @ 19:13:52
URL: http://regnspeglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0