Hallå där ute!

Tycker att det är roligt att det finns några som håller koll på min blogg varje dag. Eloge till er! Nu är klockan 22.22, lite coolt om man är lättroad som jag. Dagen har förgyllts med ett seminarium på integration, fått läsa en mängd sidor för att vara förbered. Men nog om skolan nu. Jag har nyligen införskaffat en ny bok, på rean av bokrean. Boken kostade lite över 250 kr först, sedan 79, och sedan 47 som jag gav för den, ett riktigt kap. Den heter "På y-fronten intet nytt" den handlar om dagens manlighet m.m. Genus intresserad som jag är, fastade jag direkt för boken. Har dock inte har jag inte börjat läsa den ännu. Men jag se till att börja när jag får lite ledig tid till helgen.



vet inte om det var själva boken som lockade eller om jag gick på omslaget :P



 

Kommentarer
Postat av: A

Haha (: Men du får berätta lite om den när du börjat läsa..

2009-04-01 @ 07:47:26
Postat av: Frida Nelhans dig08

Så hur långt har du kommit nu? Vad tycker du?

2009-04-13 @ 15:51:17
URL: http://tor.ei.hv.se/~dig08030/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0