Härligt med vår!

Idag när jag vaknade i morse var det helt ljust ute. Solen lyste jättehärligt när jag pallrade mig iväg till skolan för att ha min sista redovisning i ljudkursen som jag gått. Lite trist att den är slut för det har varit så grymmt roligt, och det är lite synd att vi inte ska ha vår lärare Lars mer.

Men som sista uppgift så gjorde jag och Lina denna saga som jag lagt upp här under. Så vi valde alltså Valrossen och snickaren av Lewis Carroll, den finns att hitta i "Alice i spegellandet" den som är boken som kommer efter i "Alice i underlandet".

 


Vi är väldigt nöjda med resultatet och fick mycket bra kritik under redovisningen i morse, så jag är jätteglad.

Lyssna och njut! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0