Planterings dags.
















Planterings Dags!
















Åh vad härligt det är att få pyssla lite. Det blir det inte så mycket av här upp i Trollhättan för att jag inte har så mycket pysselsaker. Men så idag när jag gick hem ifrån skolan svängde jag in på lidel och där fanns det jättemycket planteringssaker, fröer, m.m. Blev jätte inspirerad och köpte ett paket med krasse, basilika, mejram och persilja. Det fick bli kryddor för att jag inte har någon möjlighet att plantera ut blommor. Det är då som det är kasst att bo i lägenhet.

Jag har även gett mig in på ett försök att odla Kiwi igen, det ska bli spännande att se om de tar sig. Som ni ser så har jag lagt fröna på tork, så jag kan plantera dem imorgon. Så ni kan räkna med uppdaterade om hur det går för mig och mina små framöver. Önska mig lycka till, för jag har inte de grönaste fingrarna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0