Varför?

Nu när det äntligen känns som vår, så blir det snövarning igen. Inte så roligt. SÅ jag får tillbringa denna dag inne och slappa, för det känns inte alls motiverande att gå ut. Men jag ska se till att jag och Niclas kommer ut lite sedan ändå. Ska ta och övningsköra lite, på lidels parkering. Starta och sådant basic, är det som jag ska håla på med. Har inte övningskört sedan jag var 16, och tror att mitt övningsköriningstillstånd har gått ut. Får ta och fixa detta. Känns lite patetiskt att jag är 20 och ännu inte atgit körkort medans "nästan" alla i min omgivninging har gjort det. Får ta och lägga på ett kol nu, ska iallfall skriva in mig på en kör skolan snart, vet en bra här i trollhättan, som en kompis går på.

Muffins baket igår resulterade inte i choklad muffins, utani kryddmuffins med russin. Smakar likadant som pepparkakor. Riktigt mumsiga.



Dagen till ära, eftersom det var min och min sambos månadsdag, (14 mån) så utmanade jag honom på en rond bowling. Det var speciellt kul eftersom det var disco bowling. Han vann, men jag är ingen dålig förlorare så jag unnade honom det. Vi hade ialfall jätteroligt och det är det viktigaste.








Mina små plantor tar sig, krassen är snart helt ute ur sina fröskal. Mycket fasinerande att se på. Men mina kryddor har ännu inte visat sig. Det stod på påsen att det kunde ta upp till 2 veckor innan man såg något. Så det är bara att tålmodogt vänta och se.







Här är några närbilder på de otroligt vackra rosorna som jag gav till Niclas. Älskar verkligen gul rosor, de lyser verkligen upp hela rummet.


Vilken är er favorit färg på rosor?










Kommentarer
Postat av: Annelie

Gula är väldigt fina.. jag gillade min multifärgade jag fick på studenten (dock var den färgad).. alla fina färger i en och samma ros.

2009-03-24 @ 15:47:34
Postat av: linn

Kommer du ihåg det där bandet vi spelade in med massa låtar :) . Vet du vart den finns?

2009-03-24 @ 18:22:04
URL: http://regnspeglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0